Pelleskop-livet

Filmtajm.

Publicerad 2012-06-20 16:46:41 i Allmänt

Jag sitter och sömmar rätt mycket, ibland.
Ett trevligt TV-program kräver sin handsömnad eller stickning för att få det där lilla extra, braiga!
Igår kom jag på att jag skulle se den där ganska nya versionen av De Tre Musketörerna eftersom jag behövde finpula med infodringar. Ja, ni vet.
Jallafall, den var rätt bra! Jag gillar trevliga actionscener, såna fanns det gott om.
Orlando Bloom gillar jag inte, i vanliga fall, men i den här filmen var han riktigt käck!
Och franske lillkungen var ju så rar så man vill ha honom i en sån där snö-kula!

Hursomhelst - jag har gjort ett par egna små filmer också.
Eftersom jag inte förrän efteråt kom på hur man knäpper bort ljudet så får ni min fåniga röst på köpet. Men de rysliga flåsningarna är inte mina, de är Bettys!!
Och mycket vackert fågelljud bjuds det också på.



Efter de visade övningarna for vi till klubben och tränade såväl lydnad som agility. Och så hann vi med en platsliggning på den militära fotbollsplanen också.
Dryga två minuter, på fullt avstånd!
Att Tigger kan visste jag ju, men nu kan bubblan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela