Pelleskop-livet

Skjut den j*keln!

Publicerad 2012-01-08 11:14:55 i Allmänt

Igår kunde jag nästan inte somna för jag bara tänkte på den eländiga föggeln som ville äta upp oss. Ormvråk, my ass! som det heter. Jag tror på en korsning mellan grizzly-örn och vildvittra, och med den ljuva och trivselspridande andan hos en orch.  Tvi.
I alla fall - jag brukar ju, bortsett från insekturr, anse att det som finns i naturen skall få finnas där och må gott och göra livet rikare. Men nu - nu skulle jag känna mig betydligt bättre till mods om någon ville ta en puffra, t.ex. en bazooka, och taga det där fjäderfäet av daga. Helst genast!
Usch.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-01-08 15:35:38

Är du säker på att det inte var en kungsörn då??

Ormvråkar är ju inte så jättestora, även om det är obehagligt att bli attackerad av en :-0

Har själv blivit hackad i skallen av en ilsen fiskgjuse, det var skitläskigt.Och den lyckades väldigt bra med sitt uppsåt att skrämma bort mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela