Pelleskop-livet

Bästa vintern.

Publicerad 2012-01-12 14:24:01 i Allmänt

Jag är så tacksam för denna vinter - i synnerhet efter pärsen med de senaste sådana.
Idag kändes det precis som en början-på-november när jag tog ut allvädershundarna på en naturpromenad.



Vi började med att lämna mellanbarnet här. Ingen sjukdom, bara litet provtagning dessbättre.



För ett och ett halvt år sen trodde jag nästan att jag skulle hamna härstädes. Tänk - i juni är det två år sedan jag låg på sjukhus. Hurra!







Jag växlade till färg - naturligt. Skillnaden blev inte så stor.



Bladen är rödare i verkligheten, men vilka träd lämnar så röda löv?



Jag bakade genomruggigt hundgodis igår, så idag var Ying Världens Lydigaste Hund. Jag behövde inte ens ropa för att han skulle komma!



Man tycker att jag borde ha vant mig vid att ha ett sånt här djur, men det gör jag nog aldrig!



Inte heller vänjar jag mig vid lyckan i att ha en Tiiiiiiger!




Ljuvligt!!





Kamouflage.





Jaha, blöta blev vi. Och glada. Åå, om det ändå kunde vara ungefär så här ända fram till den rikiga våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela