Pelleskop-livet

Mera migrän!

Publicerad 2012-02-24 19:38:08 i Allmänt

Alltså - jag har inte migrän. Men jag har fått - som det heter - SIGNALER om att såna härna knasbilder känns som migrän. Jojo, man tackar.
Har ni förresten sett nya omgången av TV-serien Sherlock? Bassning, annars! Men hur som hafver - eftertexterna!!! När jag hade sett första avsnittet måste jag ropa på maken och be honom läsa eftertexterna också, enär jag misstänkte att jag kunde ha drabbats av hjärnblödning.
Så kom inte här och gnäll!
Alla fall - litet fler bilder från igår, av migränslaget. Så ni får väl blunda när ni tittar på dem.





























Nej, jag lovar: det är INTE Betty som har gjort det här!







Ständigt på spaning efter bävrar. Blir GALEN om jag inte får se en snart!!!

Kommentarer

Postat av: Suvi

Publicerad 2012-02-24 22:20:51

Tack för varningen, nu hann jag ta en tablett innan jag snabbt ögnade igenom bilderna.

Den där gnagda stocken hade kunnat vara Movitz verk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela