Pelleskop-livet

Litet nattfint, bara.

Publicerad 2011-09-05 03:11:00 i Allmänt

Jag bänger upp ett par, eller så, trevna bilder för ev. nattliga besökare.
Det är praktiskt, det här med tidsinställda inlägg. Då kan man få det att verka som man är en alert typ, som sitter vid sin dator så där kl. 8 på morgonen.
När man i själva verket sussar på sin kudde.
Eller bredvid sina fyra kuddar, därför att En Tiger har brett ut sin lekamen över mina hyenden. Just snyggt.
Förresten har jag en flåsig franskalektor som hävdar att det i särklass bästa sättet att bli riktigt bra på ett språk som inte är ens modersmål, det är att dela säng med en "native speaker".
Det kanske han har rätt i, men han säger det litet äckligt, liksom.

Förresten tror jag inte ett dugg på det där.
För om det vore sant, då skulle jag vara Doktor Doolittle vid det här laget!!



Maken i en digital "dubbelexponering".



Höstvemod.



Rena daguerrotypin!!

Godnatt, alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela