Pelleskop-livet

Lillungen.

Publicerad 2011-09-10 23:22:00 i Peppar

Jag hittade förstås en massa pepparkornsbilder också, i gömmorna.



Bästa staffe-adoptivfarsan - Ying.





Full rulle, här kommer en bulle!!



Fina mjuka.



Av Peppar har jag väldigt många bilder med rörelseoskärpa.
Men minnet är klart.



Inga vänner alls.
De var alldeles för lika, helt enkelt.
Och alldeles för mycket Mammas Pojke, båda två.



De här två däremot - total anknytning från första sekunden.
-Han e min! sa Ying. -De e bara ja som kan ta hand om en sån!
Och så var det ju också.
-Nä, nu måste han lugna ner sig, sa Ying och sög på Peppars öron.
-Nä, nu måste jag lugna ner mig, sa Peppar och satte sig intill Ying och riktade in örat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela