Pelleskop-livet

Vackraste!!!

Publicerad 2011-03-15 14:38:28 i Allmänt

Med hänvisning till mitt inlägg av igår (väl?) om vilka bilder jag gillar.
Titta bara vad jag hittade i mailen!!



Finfina lilla Ruska, som egentligen heter nåt alldeles annat, men första gången jag träffade henne nöp hon med sina små sylvassa bissingar ett stadigt tag runt en av mina flertaliga bilringar och ruskade grundligt.
Hon är litet släkt med min älskade Peppar, litet kors och tvärs så där. T.ex. är hennes pappa kullbror till Peppars farmor, vill jag minnas.
Å, den där fantastiska staffeuppsynen!! Den fanns där redan när hon var bara en månad gammal. Kavat. Snäll.
Vilken hund, och vilken bild!!
Tack snälla Ruska-matten för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela