Pelleskop-livet

Den första droppen öl - ICKE!!!

Publicerad 2011-03-14 13:38:00 i Allmänt

Näru, nån öl bjuder jag inte på! (Fast om jag hade nån skulle jag gärna bjuda, allt för att slippa smaka själv. Knusslig är jag inte.) Det är bara nåt fjollet aktstycke som heter så - på franska - som man måste läsa då och då. Enivrez-vous!!! som lärarn säger. Fast kanske inte precis på öl, då.
Nä - till saken!!



Den första koppen kaffe-på-trappen tärde jag i förra veckan. Solvarm och torr trätrappa, finfina muggen. VÅR! (Tror fan, det...)



I brist på bulle får man doppa russlare.



Tigern ser skeptisk ut. Han har provat kaffe och det var ingen hit.
Nåt annat som inte är nån hit är hundmat från MeraDog. Ubba säger alla. T.o.m. städse-hungriga Tigern!!



Jag kan varmt rekommendera photobox för s.k. framkallning av foton, alltså utskrift av digitala bilder. Snabbt, snyggt, billigt. Och så fint levererat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela