Pelleskop-livet

Meisterstück!!!

Publicerad 2011-07-06 13:29:22 i Allmänt

Alltså - jag har gjort en liten film. Och:

DEN ÄR HELT UNDERBAR!!!


Jag har tittat på den 5 gånger minst, och den blir bara bättre och bättre - jag blir nästan tårögd. Och jag ska be att få påpeka att detta är rena rama sanningen.

När jag gjorde den tänkte jag att den var anmärkningsvärd så till vida att den återger en Ying som frivilligt badar till gott och väl halva benens höjd. Bara en sån sak!

Sen klippte jag litet, satte till musiken, kollade litet halvengagerat... och blev alldeles salig!!

PRECIS så här vill jag ha det!!

8mm-känslan, skuggan av fotografen, solblänken, grälla färger - och så hittade jag den helt och håller fullkomliga musiken. Som inte bara har exakt den rätta känslan utan också är alldeles lagom lång!

Det är inte ofta jag är nöjd med något, men den här filmen... bättre blir det inte!!

Salighet!

Kommentarer

Postat av: Malin Lindholm

Publicerad 2011-07-06 17:47:55

Ååååh - känns som att se en film om sina barndomsminnen - fast det är nu :D

Postat av: Catrine o Milly

Publicerad 2011-07-07 18:11:42

Vilken mysig badfilm! Ser härligt ut.. Har en fråga om det med filmerna.. Det var ju du som lärde mig att få in vimeo-klipp direkt i bloggen. När vimeo plötsligt vägrade låta mig logga in bytte jag till youtube. Men fattar INTE hur man får in filmen så som du fått här. Vill du berätta en gång till?? :)



Sen har jag en fråga till... Hur har du lyckats få Jazz bitfri? Jag håller absolut med om det där med onda och goda cirklar. Tyvärr har det dock flera gånger hänt incidenter när vi är i en god cirkel. Allt går bättre och bättre, vi slappnar av, Milly får lite mer ansvar och chans att visa att hon inte är en blodtörstig best, och vips! Så sitter det en kompis i vår soffa som ska straffas för detta. Eller nåt annat.

När vi släpper på gränserna något, vilket man gör när förtroendet för hunden byggs upp, då visar hon att det trots allt inte går att lita på henne. För varje situation där hon visar oönskat beteende, så får vi diskutera fram hur vi ska lösa samma situation nästa gång. Vi har så många säkerhetsåtgärder att hålla oss till att det nästan är omöjligt att vara avslappnad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela