Pelleskop-livet

Hälsning från Peppar

Publicerad 2011-07-01 21:17:46 i Peppar

Idag är det hemskt och åsksjukt och  hela världen känns som en varmblöt frottéhandduk svept kring folk och fä. Usch. Ont i huvudet. Känner mig slibbig. Det håller på att växa alger på mig.

En sån dag passar det bra att äntligen skanna in några negativ från några filmrullar som jag äntligen skickade in. Efter ett år eller så i byrålådan.

Jo si, för jag är så gammaldags så jag tycker det är mysigt att fota med RULLE i kameran! Observera, ungdomar: för detta tövas särskild sorts, gammaldags kamera. Det går INTE att stoppa filmrulle i digitalkamera. Eller - det GÅR kanske, men det blir inge bra. Inge bra alls.

I alla fall - det funkade finfint med skanningen och det var rätt sorgligt, det.





Mattes lilla nussegris! Om man bara finge EN enda Pepparpuss till, ändå. Och bara EN enda gång till få känna på den där persikolena vita pälsen under halsen.

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-07-01 21:51:11

<3 <3

Postat av: Carro

Publicerad 2011-07-02 18:00:56

=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela