Pelleskop-livet

Myran Med Mellersta Mellanbarnet

Publicerad 2011-02-23 23:12:00 i Allmänt

Mellersta barnet, hon spottar och fräser när jag vill fotografera henne. Då gör jag det ändå, och slutar aldrig och då hävdar dotra att jag brås på far min.
Han, han ger sig ALDRIG när han har hittat på nåt enerverande!
Jag hävdar att när barnen blir si så där 52 år gamla kommer de att vara glada åt att deras ungdomliga fägring finns bevarad å bild, men jag röner ingen uppskattning för denna min framsynthet.
Gnorf.



Porten kallas trång. Snöstigen också.



Jazz har en söt svans.









Jag föregick med gott exempel och lät MIN ungdomliga fägring förevigas.
När jag fyller 52 ska jag sitta och titta på denna bild och de följande och snyfta över min svunna ungdom.
(Om min mössa säger äldsta barnet: -Fjortisarna i Finland har också såna. Ett tvetydigt uttalande.)



Ring Bingo Rimér, men fort!!



Lilla Vackra Anna, det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela