Pelleskop-livet

Rensa rensa!

Publicerad 2011-12-04 21:08:09 i O-hundigt

För att i någon mån söka undvika totalt proppad dator och krasch och allt sånt så har jag idag dels rensat bort en massa bilder och dels flyttat återstående bilder till skivor. Det har tagit ungefär hela dagen, tack så mycket. Men jag hittade en del rart också, som de nedanstående.
Jag tycker så här, att om de här bilderna hade varit tagna med en "bra" kamera så hade de varit jasåiga, men tagna med en skrutt och skräp med ingen upplösning alls, typ, så är de så fina!
Har någon en annan åsikt, eller samma?
Berätta!



Mitt finfina mellersta barn!


























Jag tror de skulle bli väldigt bra om jag blekte ur färgerna också, men det orkar jag inte pyssla med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela