Pelleskop-livet

Fore!!

Publicerad 2011-12-06 19:12:07 i Allmänt

Idag har Betty gjort debut på golfklubben.
Ja, alltså - på den för säsongen stängda golfbanan. Det enda som blir bättre på vintern är just golfbanor!
Betty är en Dam av Värld, förstås, och vet att på golfbanan skrudar man sig i Argyle.
Sen faller dam-maneren av, och då strippar man.
Men Betty, då!!









Vi skulle förstås aldrig ha låtit Ying lära Betty prata - nu tror hon också att det inte finns några "L".
-Valölhan? säger hon, således.



Is, för första gången! Sk*tkul!
Betty som brukar använda Yings tomma matskål som fordon hemma i köket (och även som musikinstrument, Betty's Steel Band), upptäckte att man kan ta fart från ena hållet och sen bara stå stilla och ÅKA över isen. Sen iland på andra sidan, iväg och ta fart, u-sväng tillbaka och samma manöver om och om igen.















Orma i gräset för att försöka bli av med tröjan, den så förhatliga.



Grisbjörn.





Jag börjar känna mig mindre trovärdig, men det är faktiskt sant: terrierna håller INTE alltid på att bita varandra. De VILL göra det, men de FÅR INTE.



De är ju så rysligt söta, när de larvar sig! Och stoppar jag dem så sitter de en halvmeter ifrån varandra och liksom "luft-biter" och gör mysljud!





Lilla bruttan! Kvällstid faktiskt kallad pruttan...



Kolla då - de bits inte!



Vilket inte höll i sig så länge...













Vilken gentleman, va!



Så rart med de inåtpekande tårna - en riktig liten fjolla!



Världen är full av roligheter!



Fångade en. Inte så god som den såg ut.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-12-06 19:30:24

Härliga bilder som alltid!

Vilken golfbana var du på?

Friibergs (eller vad den heter)?

Postat av: Marianne Hirvelä-Sjöblom

Publicerad 2011-12-06 21:01:20

Min bästa " Må bra blogg" Jag blir alltid så glad när jag ser att du har fyllt på den ;-). Tack för att du och dina hundar förgyller min vardag. Med vänlig hälsning, Marianne

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-06 21:24:03

Önskar att jag fick se Zelda leka så.... De ser ut som att de har hur kul som helst =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela