Pelleskop-livet

Lilla Irene och jag.

Publicerad 2011-08-28 18:53:43 i Tigger

Idag tog Tigern och jag en rejäl prommis längs mountainbikespåret. Hujj, vad det blåste!! Var det månne lilla Irene? Håret stod som en kvast bakom mig fast det var flätat, och Tigerns öron blev rejält genomfläktade.
Sen for vi till ishallen och tittade på landslagsåkare som körde tävlingsprogram och träffade gamla bekanta. Det där blev både syftningsrätt och syftningsfel, för både jag och landslagsåkarna träffade gamla bekanta.
Tigern och jag svimmar nästan av fröjd när vi kommer in där!
Sån känsla med höga musiken och kunniga ryskor som sitter och dillar och man kan tjyvlyssna. Ryska = konståkning tycker jag.
Och konståkare är de duktigaste av alla duktigaste, för de tränar och tränar och tränar och sen står de på öronen (el. rumpan, snarare) när det gäller, men de ser bara glittriga ut och fortsätter ändå. På över maxpuls!!
Ingen ska tro att nån vekis kan bli konståkare!!

Idag blir det en film, och musiken är vald alldeles enkom.
Enjoy!

Kommentarer

Postat av: Catrine o Milly

Publicerad 2011-08-29 18:13:05

Hahaha!!! Vilken underbar film! Musiken passade skitbra, vad var det för nåt? Bäst var spänningen med förbudsskyltarna, och den obekväma damen i ishallen ;) hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela