Pelleskop-livet

Bloggdilemmat

Publicerad 2010-09-21 10:10:59 i Allmänt

Hörni - uppenbarligen så är ni en hel bunt som kikar in här då och då, och det tackar vi för. Och gnorfar litet, om vi är Ying.
Men kan ni inte säga hej, eller nåt? Det går så bra att vara anonym och inte ha nåt särskilt budskap.
Bara ett litet halloj, typ.
Det är så trist när det alltid står "comments (0)". Inga kommentarer. Nähä.
För övrigt regnar det nåt så in i bänglan.
Jag skulle gå ut med hundar och alla studsade och menade: -Hurra, vi ska gå ut! Nu, nu ska vi gå ut! Ja, hurra! osv.
Sen kom vi ut på trappen; fyra hundar tvärstannade och sa: -Annars skulle vi kunna stanna inne, också...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-21 14:37:52

Sorry.

Jag följer din blogg, men har inte orkat kommentera pga miljoner saker. Men blir lika glad varje gång jag läser i din blogg - det är superkul följa dig och dina busdjur i vardagen :)



/Malin

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-21 16:47:37

Hej!

Är inne lite nu o då. Måste ju ha koll på släkten, men därifrån till att kommentera är ju steget långt... Du vet ju hur vi är! ;)



/Kusin H

Postat av: Suvi

Publicerad 2010-09-21 19:58:18

Hej! Jag läser allt! Men ids inte alltid kommentera då jag a) inte har nåt kvickt eller klokt att säga och b) tycker det är sååå besvärligt att behöva skriva i alla uppgifter varenda gång, trots att jag begärt att sidan ska komma ihåg mej. Lättja, alltså.

Men jag läser och ler!

Postat av: Carina

Publicerad 2010-09-21 22:34:04

Ja din blogg piggar upp. Och så kul med alla bilder. //C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela