Pelleskop-livet

Annan bok

Publicerad 2010-09-20 16:09:30 i Träning

Det finns många böcker och styrdokument jag borde ta mig igenom, och jag gör det också, jag lovar! Fast ibland måste jag få läsa nåt annat också.
Och det som allra mest tilldrar sig min fulla uppmärksamhet just nu är:
clipped from www.svartbergs.se
blog it
De är SÅ bra! "Grundboken" Med sikte på 10:an är förstås nästan den heliga skrift för mig och många andra, men med träningsguiderna blir det ännu bättre. Massor att tänka på och deras länkningsscheman är ovärderliga. Toppenböcker, helt enkelt, till en mycket ringa kostnad. Enda problemet - det är svårt att göra nåt annat, som man ev. måste, än att träna hund...

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-09-21 22:25:02

Oj. Vart har du köpt dom böckerna? kika gärna in på min hemsida och skriv ut det. Eller så kanske du kommer upp någon dag/kväll till klubben så vi kan prata då. Ha de bäst//C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela