Pelleskop-livet

Ledset inlägg

Publicerad 2010-10-14 21:00:14 i Allmänt

Det här är ett sånt där inlägg som jag hade hoppats slippa skriva.
Min lilla fyrbenta lillebror Sudden, landets gladaste hund, drog iväg efter en älg i fredags. Hemma i skogen. Det visslades och letades och letades igen.
I söndags var jag, maken, Ying och Tigger ute och letade i dryga fyra timmar.
Inte ett liv.
Idag fick föräldrarna veta att lilla fina Sudden hade blivit ihjälbiten av en schäfer bara någon timme efter det att han försvann förra fredagen.
Vila i frid, lilla bråkiga luddbroren!

blog it

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-10-14 23:38:34

Riktigt sorgligt och det måste vara så ledsamt för dina föräldrar (och även för dig) Men samtidigt skönt att ha fått klarhet i vad som hänt honom.

Vila i frid lilla Sudden <3

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-10-15 09:34:31

Åh nej, jag hörde av moster Märta i går att han varit försvunnen i en vecka. Och nu detta besked. Så fruktansvärt. Jag har ju träffat lilla Sudden en gång, och tyckte att det var en härlig hund. Så tråkigt och sorgligt. Du får hälsa och säga att jag tänker på dem.

Kram

Postat av: Modern

Publicerad 2010-10-15 16:08:05

Jag kommer inte ihåg att han var så mörk när han var liten. Allt är jobbigt nu och fadern har ont i magen. Åke tycker inte att det finns så stor anledning att komma hem nu säger han, får väl fresta med god mat när det inte finns någon glad hund att hälsa på.

Postat av: Carina

Publicerad 2010-10-17 10:57:56

Gå in här och kolla. http://siwan.zoomin.se/index.html



//Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela