Pelleskop-livet

Hänt i veckan

Publicerad 2010-10-17 19:45:28 i Allmänt

Det hände inte så värst mycket här hemma i veckan, i alla fall inte av bildskörden att döma.

Vi promenerade, fast mest på gamla vanliga ställen.





En del hundar kommer snabbt när jag ropar, andra knappt alls...



Men till slut kommer t.o.m. Jazzen i mål, och då är han stolt som en tupp: -Jag var LYDIG, matte!!!



Peppar kommer så gärna även utan inkallning - det kan ju tänkas att matte kommer bort annars!



Minsta barnet och jag såg en intressant dramadokumentär om Rasputin; han hade stirrande, glödande blick han. Det har Tiger också. Kanske Rasputin bor i Tigerns kropp?!!



I den här kroppen bor nog bara Oblomov!



Och Peppar tror att han är Ivanhoe.









Titta blott på min figur, smärt och smidig eller hur? Tralala!



Jag tog nog 25 bilder för att försöka få till en ENDA där BÅDA di röa hundarna var skarpa samtidigt. Till slut gav jag upp och tog en där BÅDA var oskarpa...

Ganska mycket har vi förstås levt rövare i trädgården också - några dagar var det varmt och soligt att lulla runt där. Några dagar var det soligt men tokkallt!!









Och en dag var det så blåsigt så man trodde öronen skulle blåsa av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela