Pelleskop-livet

Vad en liten gumma kan gno!

Publicerad 2010-11-12 13:32:40 i Allmänt

Ja om ni bara VISSTE vad jag har gnott idag!! Upp och ner med dammsugare, mopphink och dithörande mopp samt - tyvärr nödvändigt - en flaska med det klämmiga namnet "Urine Off". Jag har sett en produkt med namnet PissOff, vilket jag tyckte var småskojigt, men UO är ju nästan ännu bättre. Som äldre dam vill jag gärna uttrycka mig liter mer vårdat än slödder i allmänhet, så om någon misshagar mig ämnar jag nu yttra: -Urine off, you scumbag! Det kommer att bli mycket uppskattat, det är jag säker på.

Men det var inte det vi skulle tala om. Vi skulle i stället betrakta nedan förekommande fotografi av valpen Peppar och hans låtsaspappa Ying. De blev också jättetrötta av städningen!



Söta som sockerbitar är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela