Pelleskop-livet

Lillebror

Publicerad 2010-11-15 22:39:38 i Allmänt

(Det är ganska synd om mig, för jag har en Bror som är nåt hemskt pampigt juridiskt och en Syster som är psykolog. Det är det som kallas "Caught between a rock and a hard place", eller på ren svenska: blir det inte fängelse så blir det hospitalet.)

Jag har fått en ny lillebror!! Han heter Stumpen, gissa varför!



Nån ledtråd från bilden ovan, kanske?
I alla fall är han en liten dansksvensk gårdshund.
Och jag har inte träffat honom än!!
Men till helgen, då kommer vi! Om vi så ska GÅ!!

Kommentarer

Postat av: Sjuka Tanke

Publicerad 2010-11-15 23:27:27

Gud vilken sötnos!

Postat av: Suvi

Publicerad 2010-11-16 21:47:37

Åh, vad spännande! Jag är hemskt nyfiken på rasen, har aldrig träffat nån i verkliga livet och undrar hur den är. Som en russlare? Som en pinscher? Eller heelt annorlunda?

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-11-21 16:46:03

Men du, en sån himlans söt liten lillebror du har fått. En av de bästa, kan man tänka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela