Pelleskop-livet

Sticknytt!

Publicerad 2010-02-25 19:45:34 i Allmänt

Som barnen och hundarna samtliga får något jagat i blicken då jag nalkas med nystan och stickor och/eller virknål har jag sett mig nödsakad att hitta offer på annan ort.
Således har jag nu stickat en fin röd olle åt en liten staffejänta i Skåne.
Här är det Pepp som får agera modell - han är något större än damen i fråga, så jag har gott hopp om att den skall sitta bra på henne.
Vad Peppen beträffar så klär ju allt en skönhet!







Nå, nån annan som känner sig hugad att lägga en beställning?

(Jodå, hunden har alldeles för långa klor, men jag är så FÖRKYLD, ju!)

Kommentarer

Postat av: Suvi

Publicerad 2010-02-25 21:45:06

Åh så fiiiiiiiiin! Vad skulle en pinschertröja kosta? Om jag haft råd skulle jag absolut beställa, jag är inte så bra på att sticka som i min fantasi! ;)

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-02-25 23:08:56

Men så fin han blev! Tycker mig se en avundsjuk Ying i bakgrunden, funderande på när han ska få en så fin "jöja". ;-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela