Pelleskop-livet

Grönt

Publicerad 2010-02-28 21:00:00 i O-hundigt

Gröna gräsmattor börjar kika fram där fjärrvärmeledningarna är dragna.
Jag har en otroligt mjuk grön kofta på mig. Hemkörd, fståss.
Minsta barnet är grön - en gröngöling på stick- och virkning. Men OJ vad hon lär sig. Och vad hon producerar!
Maken hade en grön HH-tröja på sig när han klättrade upp på balkongen och skottade den. Mycket enfaldigt att balkongdörren går utåt när snön når ända upp till räcket.
Jag äter gröna avgasrör - toksalta godisar!
När jag ligger och läser Doktor Zjivago har jag gröna glasögon på mig.
Jag har ätit två gröna chilisaker med min middag.
Min snok är full med grön fyllning.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-05 14:30:01

Grönt e skönt!

Vad sjutton är gröna avgasrör? nyfiken

Jag diggar oxå toksalt godis

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-05 14:31:07

Grönt e skönt!

Vad sjutton är gröna avgasrör? nyfiken

Jag diggar oxå toksalt godis

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-05 14:31:57

ha ha ha..

Först funkade det inte, sen kom det in

dubbel = att jag är dubbels så nyfiken??

*fniss*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela