Pelleskop-livet

Ett måndagsinlägg

Publicerad 2010-02-22 20:39:51 i Allmänt

Vi fortsätter med söndagsbilderna senare - datorn är fortfarande enfaldig och verkar drivas med kugghjul.

I morse när jag låg i min säng och kosade och drack morgonkaffet ropade äldsta barnet nerifrån köket: -Vill du har mer kaffe?
-Nä tack, svarade jag.
Sen meddelade äldsta barnet att termometern visade på minus tjugotvå gradet. Då sa jag att jag nog behövde litet mer kaffe, i alla fall.

När jag tog ut luringarna, med täcken och koppel och det hela, frös de så att de blev alldeles apatiska. Peppar gick och tryckte sig mot mitt vänsterben hela tiden, troligen för att försöka utvinna någon kroppsvärme från mig.

Det blev bara någon halvtimme, och det räckte så bra tyckte vi alla.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-22 21:34:32

vad är det värsta som har hänt dig eller vad är det värsta som du gått igenom?

kommentera gärna & berätta (:

du får absolut vara anonym om du vill!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela