Pelleskop-livet

Tisdag i Trädgården

Publicerad 2010-12-29 17:02:38 i Allmänt

Jag orkar inte skriva nånting om gårdagen; inget särskilt hände.
I alla fall inget särskilt jämfört med vad som hände på kvällen!!
Jag satt lugnt och stilla i fåtöljen och tittade på Desperate Romantics när något flaxade fram och satte sig i gråpäronträdet utanför fönstret.
Och det var - en UGGLA!!
Jag har gått som på små moln sen dess...



Vi fyllde förstås på fågelmaten - jag tror de uslingarna äter för att det är roligt! Nu måste jag förstås sätta upp en automat med sorkar i också. För Ugglans skull!!































Men tänk bara: en UGGLA!!!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-12-29 19:12:49

Och jag tror att denna Uggla var ett litet Pepparkorn som kom för att se om sin flock och att allt var så bra det kunde vara.



Och jag tycker att dina bilder på dina hundar är så coola och vackra. Kram //C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela