Pelleskop-livet

Gamla och bortskämda

Publicerad 2010-12-22 14:03:08 i Allmänt

Nu är huset litet mera bebott ett tag: ALLA många tre barnen är hemma över julhelgen.
Och SOM de gnor!
En spin-off till TV-serien "unga och bortskämda" är på gång, den ska heta "Gamla och Bortskämda" och innehålla främst mig som sitter i soffan och ser på TV eller leker med hundarna eller inte har stigit upp ens (frampå förmiddagen) medan barnen bakar, städar, diskar och servar modern.
Sen ska barnen säga att jag bidrar ju ändå till stämningen genom mina fina sociala egenskaper (ha!) och så får jag vara kvar en vecka till.
Jordenruntresan som jag kommer att vinna ger jag till nån bättre behövande; inte orkar väl JAG ge mig ut och fara, heller!!
Förresten är det inte bara jag som är bortskämd; hundarna får sin egen serie - "Hårig och bortskämd". De bara vill ha godis hela tiden, de!



Tigg och jag lurade länge på om vi verkligen skulle gå upp. Sen gav vi katten i det.



Olle Olsson Hagalund. Helt rabiat.



Grå skäggstubb på hakan. Som hussen en ledig dag.





Söt-nos!!!



Nu ere vel MIN tur! Maka påre!





Who? Me? Sitta stilla? Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela