Pelleskop-livet

Upplandsleden

Publicerad 2010-08-12 10:51:20 i Allmänt

Oj, det är redan länge sen nu - ett par veckor? Mer?
Men min dator har varit lika utan energi som jag, och min energi har bara ibland räckt till för att få låna makens dator. Och minsta barnets dator vill inte emottaga mina bilder. Och äldsta barnets dator kan man se sig i månen efter...
Men ändå - för ett par veckor sen, eller mer, gick vi en bit på Upplandsleden. Äldsta barnet, jag och fyra hundar. Från Ytterkvarn till Valsbrunna. En så vacker och lagom lättgådd etapp, helt utan trista landsvägsavsnitt.
Tre och en halv timme traskade vi på i lagom takt. Mitt i dök Härledgården upp, som gjord för en matsäckspaus.











Nog vågar man slockna en stund när Ying ser så alert ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela