Pelleskop-livet

Treårstrots?

Publicerad 2010-04-14 22:02:49 i Sprunget

Ikväll tog jag lilla randiga tigern med mig på en springtur. I elljusspåret - och nu var det mest barmark! Hurra!

Men mer hurra än så blir det inte. Rackarns! vad det var tungt idag! -Tss, skulle inte tro det! sa kroppen när jag sa att vi skulle springa. Suck. En sån där dag när jag tänkte för mig själv att vad tusan håller jag på mig, jag är faktiskt hjärtsjuk och kan med gott samvete sitta hemma i soffan.

Dessutom var Tigern dum, också! Först lubbade han ut i skogen efter nån vittring och kom INTE när jag ropade! Jag efter som ett jehu och talade om för honom vad jag tyckte om den sortens. Han verkade ta till sig. Verkade...

Sen sprang han fram till en annan hund som var ute och gick - utan minsta reaktion på min inkallning! Nu j*klar blir det hårda boliner ett tag - lillgossen har blivit för bortskämd!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-16 10:42:40

Här var det ord o inga visor..

Aja baja Tigern!

Har ni SNÖ kvar??!

Här i Skåneland är det VÅÅÅÅR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela