Pelleskop-livet

Fredagsmys!

Publicerad 2010-04-09 16:14:37 i Sprunget

Först såg jag "Patric 1,5" och det var en riktigt rar och obekymmersam film, en gladfilm. Och han FICK en hund på slutet (kan det bli bättre?)!
Sen tog jag mig alldeles ensam, utan hundar, en springtur. Med en blinkning åt mellersta efterlängtade dotra: jag UNNADE mig en sådan tur. Med högljudd musik och - hurra! - strilregn. 4 km blev det, rätt mycket gå men rätt bra känsla.
Sen duschade jag, bytte sängkläder och slängde mig ovanpå med en filt och datorn i knät.
Så nu ska jag avsluta detta inlägg och toppa med grädden på moset, och idag blev det TVÅ gräddar: nya numret av Runner's World OCH nya numret av Canis.
Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela