Pelleskop-livet

Hur är det i Karlstad?!

Publicerad 2009-09-04 19:32:25 i Allmänt

Mellersta barnet valde Karlstad i stället för Lund. Och nu är jag litet orolig. För jag vet att i Uppsala och i Lund tarvas det balklänningar. Som mammor kan få sy, om di e snella.
Men behövs det några i Karlstad? Och hur ska jag göra annars? Ska jag själv truttla omkring i galablåsor hemma i skogarna?

Kanske kan vi bilda en ny sektion på brukshundklubben: finklädda träningsgruppen. För ni vet: så länge man har rejält på fötterna så klarar man sig alltid!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2009-09-06 14:58:24

Det verkar snålt med baler här i skogarna :P Men som sagt, jag kan säkert ta tag i det o dra ihop ngnslags kommité ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela