Pelleskop-livet

Jag har en plan!

Publicerad 2009-10-15 12:49:57 i Allmänt

Jag fryser så jag vet inte vad jag heter.
Men nu har jag en plan.
Något av rummen i källaren skall tömmas på spindlar, trumset, skor, gamla möbler och slikt.
Sen gör jag en gigantisk sandlåda i halva rummet. Som en kattlåda, fast för hundar.
Och så monterar jag ett löpband för de större hundarna och en tvättmaskinstrumma som hamsterhjul för Tiger.
Vidare litet infravärme och sollampor i taket, kanske en mojito-bar och en stereo för Julio Iglesiasmusik (är det musik?) och palmsus och vågskvalp.
Hurra, vi ska inte gå utomhus igen förrän i maj, tidigast!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-10-15 20:34:19

Underbart. Jag tror jag flyttar in hos er då. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela