Pelleskop-livet

Inte borta!

Publicerad 2009-05-06 22:29:02 i Allmänt

Idag har jag varit på orienteringskurs igen - himla skojsigt, faktiskt! Idag fick vi springa (nåja) med kompass också, och jag var faktiskt riktigt duktig! Fast sen är det ju förstås ett himla pyckel att ha koll på karta, kompass och trädrötter osv, och nog skulle man vilja ha ett litet bord med sig ut i skogen för kartpassningen. Jag har med åren blivit tämligen bekväm, får man nog säga. Men efter orienteringen passade jag på att lubba ett varv på skogsstigarna också - vädret var alldeles springvänligt och jag hade piggelin musik i öronen så det var en ren fröjd. Jag kanske håller på att utvecklas till en hurtbulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela