Pelleskop-livet

Sk*tväder!

Publicerad 2009-03-25 13:08:41 i Allmänt

Igår snöade och haglade det på tvären nästan hela dagen. Det blåste så hårt att det gjorde ont i hela ansiktet, trots nerdragen mössa o hela kitet. Stackars Ying blev bara trädgårdsrastad hela dagen - vi vill inte ha sån vind rätt i hans små ögon heller!

Massor med kornig nysnö!



Jazz har en urstark spurt!


-Ska det vara så här? undrar Jazz. När blir det vår, då?


Full rulle igen. Måste ju hålla värmen!


Tiger kniper med ögonen och försöker skaka snön ur öronen.


Jazz börjar få nog av friluftsliv. -Nu går vi hem!

På fredag kommer maken o mellanbarnet hem från sydamerika. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara väderleksläget för dem...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-25 22:33:42

Visst längtar man till våren nu...omedelbums.



Jo, tänkte bara lämna ett litet avtryck då min hemsideadress är ändrad. Jag har även skaffat en riktig blogg...det du:) Ännu inte ändrat på hemsidan så man kommer direkt dit...men snart så. Jag har nu roat mig med att lägga över alla blogginlägg från hemsidan till den "riktiga" bloggen...jag är så duktig så.



Här är bloggsidan...om du nu vill spara den för framtida bruk http://heffaklumpens.wordpress.com/



Ha det gott i skitvädret. Håll ut...våren är på väg:)



Hälsningar/Malin & Puma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela