Pelleskop-livet

Boktips

Publicerad 2009-06-18 00:45:42 i Allmänt

Ett boktips som inte har ett rackarns dugg med hundar att göra men som ändå måste spridas: SHANTARAM av G D Roberts. Jag vet inte när jag läste en sån bra bok sist! Den är spännande, rolig, sorglig, hemsk, tokig och väldigt lärorik. Och med dryga 900 sidor så varar nöjet i alla fall ett litet tag. Fast man önskar att den var längre ändå. En liten varning dock: se till att du inte har nåt viktigt att göra innan du börjar läsa Shantaram, för den går nästan inte att lägga ifrån sig!

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-06-18 09:02:27

Den boken har stått i min bokhylla minst ett år. Jag ska läsa den någon gång, för jag har hört att den är jättebra. Men som sagt, man måste ha gott om tid innan man tar sig ann 900 sidor.

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-06-19 10:26:06

Stod en gång och höll i boken på ICA men sidantalet gjorde att jag lade tillbaka den. Tung att ha med på tåget! Men nu är det semester!

Kram Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela