Pelleskop-livet

Aj, säger Jazz

Publicerad 2009-06-28 10:52:02 i Jazz

Jazz har fortfarande ont i benet/tassen. Nu har han visserligen rört sig litet grann idag, men han är väldigt rädd om benet - de andra hundarna får passa sig för att komma nära och om jag ska lyfta honom måste jag ta det så försiktigt så att han verkligen förstår att jag inte tänker vara hårdhänt. Då går det bra. Det konstiga är att jag kan känna igenom hela tassen och benet, riktigt klämma, utan att han reagerar...  Vila idag igen så hoppas vi att det blir bättre.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-06-28 13:49:27

Stackars Jazz. Hoppas att det snabt går över. Drutt har vilat i tre veckor nu och är så uttråkad. Och det är jag med. Och trött på värmen. Jag önskar ibland att jag hade anledning att bita någon.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-28 19:30:19

Stackars pluttisen då! Pussa honom från mig (om du vågar alltså). Såg en dvärgpincher idag faktiskt, precis lika struttig och sprättig som Jazzbusen. Funderar som mest på om jag ska byta ut Hannah mot en hund, som det var imorse så tror jag föräldrarna skulle bli glada för det.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-28 19:31:42

det föll visst bort ett s där, och jag ska bo i tyskland och allt... pinsamt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela