Pelleskop-livet

Mera hurra

Publicerad 2009-07-17 00:04:41 i Allmänt

Igår cyklade jag ner på stan och lyckades, efter många om och men och aber, få tag på en halvmeterlång dragkedja (obs. ett mkt bättre ord än blixtlås). Tyg- och sybehörstillgången här i köpingen är verkligen under all kritik. Men sen var jag in på ica-nere-på-stan för att köpa en kvällstidning (som jag inte alls läser, jag köper den för sommarkorsordet) och i kassan satt Veronica och precis när jag skulle ta mitt inköp och gå sa hon: -Du har ingen hund som behöver MH:as eller så? Gah! Jag som anmälde Peppisen till typ 400 MH förra sommaren och hösten och tidigt i våras över hela mellansverige och alltid kom på 23 reservplats ungefär och sen gav jag upp och bara häromkvällen tänkte jag på att jag BORDE verkligen ta tag i Peppars MH igen men är det överhuvudtaget nån idé att försöka etc. etc. Men nu ska han beskrivas på söndag förmiddag, alldeles utanför köpingen. Hurra! Appellklassen, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela