Pelleskop-livet

Vad gör man, och var?!

Publicerad 2009-01-27 21:56:35 i Allmänt

Det är så halt så halt så hälften kunde räcka! De fläckar som nån har sandat är nästan ännu halare, för på isen fungerar sanden bara som kullager. Igår tog vi bilen till Dyarna - bara is där också!




Jo då, alla fyra hundarna var med, men det är Tigger som är västa linslusen. Och värsta mammagrisen!

NUUUU NI FÅR EXTRA, allihopa!! TVÅ stycken Dagens SPmH!!! Se o njut!




Sen tillbringade jag 150 minuter (yesss!) med att laga min fina hundjacka som Tigg har bitit sönder ena fickan jättemycket på och Peppar har bitit sönder andra fickan rätt så mycket på. Ändå blev jag inte riktigt klar, en liten laglapp till behövs. Och så passade jag på att sy fast upphängningsgrejen (vad katten heter det? är jag senil?!) också, så att jag skall kunna hänga upp jackan och fråppningsvis slippa laga nåt mera. Eftersom det nu är så ont om tjänstesinnade personer i min församling (japp, det är sant - INGEN har anmält sig!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela