Pelleskop-livet

Vådliga planer!

Publicerad 2009-02-10 08:40:25 i Allmänt

min klubb (jojo, det låter det! Som värsta Country Club:en eller nåt. Och MIN också) anordnas den 1 maj inofficiell utställning och officiellt lydnadsprov klass 1. Nu umgås jag med vådliga planer på det sistnämnda. Törs vi? Hinner vi? Går det? Jallafall - kom hit då, allahopa, litet låtsasutställning kan väl jyckarna få roga sig med! Och sen kan de springa o leka på ett skojsigt ställe som jag vet. Kom  hit, vetja, gör det!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-10 15:40:53

Det tål att tänkas på. Alltid bra med lite "riktig" utst-träning.

Klart ni ska ställa upp i lydnad, det kommer att gå galant. Vi hejar på er i så fall.

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-02-10 21:38:36

Det hade ju varit trevligt, men jag jobbar natten innan, och sussar förhoppningsvis sött då. Men annars så är det ju inte så långt till DIN klubb från mig. En annan gång kanske. Men jag är inte riktigt säker på att mina prinsessor platsar bland killarna ;)

Kusin

Postat av: Sanna Tijah Älva

Publicerad 2009-02-10 23:50:09

Klart ni ska satsa på tävling!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-11 23:10:38

Hälsingar från familjen Hosinsky genom dotter Anna och djur.

Lycka till på tävlinganra fram över

Vovv vovv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela