Pelleskop-livet

Och nu blir det Eldkvarn.

Publicerad 2009-02-15 22:16:34 i Ying

"Jag har gjort det igenåigenåigen, jag har gjort det igenåigenåigen." En bra rulle förstås. Tyckte det var så uschligt på TV ikväll så jag blev min egen Tarantino. Och nog för att det är bra bättre bäst musik i "Jackie Brown" men det här soundtracket smäller ännu högre. Första sången heter "Lite mer å dricka" och den andra ungefär "Sommar vinter". Och så vill jag påpeka att det är kallt och sitta med rumpan bar i snön, därför blir kraven på den Tingelingen inte så stora på just den fronten, Heller. Så här ser det ut i alla fall. The bare truth.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-15 23:36:34

Men han är ju suveränt duktig. Han blir ju både kall om rumpan och magen, och ÄNDÅ gör han som matte säger! Duktig Ying!

Är det honom du tar med 1 maj? :o)

Jättetrött Ancho (har varit på kurs med O'shea hela helgen) och lite piggare Dimple hälsar.

Postat av: ern

Publicerad 2009-02-16 20:04:45

Oj, vad ni är DUKTIGA!!!! Han är så söt, den konstiga lilla hunden och du också. Hare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela