Pelleskop-livet

In the mood for lööööövvv!

Publicerad 2009-02-04 23:04:39 i Allmänt

I helgen pratade jag med schäfern Chesters matte och hon var litet uppgiven eftersom det verkar som om alla stadens tikar har börjat löpa, samtidigt. Och Chester blir liksom litet - låt oss säga intresserad. Jahaja, sa jag, mina är faktiskt inte så begivna på sånt. Haha, säger jag idag, med mörk och sardonisk stämma. Haha! Jazz och Ying hackar tänder så de blir alldeles löddriga på hakan, och t.o.m. lilleman själv, Pepparkornet, börjar bete sig skumt på vissa fläckar. Men det värsta av allt är deras blickar - ingen hemma, typ! Bara ett glasartat töcken och ett tomt ekande. Grrrr! Tur i alla fall att jag har Tigerliljan - han bryr sig inte om den sortens, han bryr sig bara om köttbullar. Och litet om sin mamma, kanske. Han är nog litet som Ulf.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-02-05 09:06:39

Hej vännen!

Ja det var längesen men så kul att du tittade in.=)

Jag har kollat lite i din blogg och det verkar vara full fart som vanligt hos dig.

Fina bilder på vovvarna har du också.

Jag får det till 3 vovvar nu......har jag räknat rätt?

Här väntar vi på att få en tid för Vildas andra TPLO operation vilket jag hoppas blir snart.

Sköt om dig min vän!

Kram

Postat av: Modern

Publicerad 2009-02-05 12:10:28

Gör som jag, åk till veterinären! Sudden är alldeles som vanligt, ett litet ingrepp är väl inte hela världen, tycks han säga.

Postat av: Edison

Publicerad 2009-02-07 17:58:28

Hm, kanske dags även för Tigger att komma ut ur garderoben ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela