Pelleskop-livet

Dagens SPmH

Publicerad 2009-02-04 22:43:22 i Allmänt



Jag o min lille gris. Jag har klippt luggen till slut, sen stapplade jag ut och yttrade: -Jag kan se. Jag kan SEE!  Obs! Håret är inte av nylon, det bara ser ut så.
I alla fall var Tigg o jag på onsdagsträningen, och idag var vi minsann inte ensamma där, det fanns hela två tappra ekipage till. Schäfrar. Vi tränade på den evärdliga rutan, fast nu vill Tigger gå vidare i handlingen och springa till en av konerna i stället. Han tränar väl för eliten - inte. Och så tränade vi fjärren - går strålande, rumpan är som klistrad på plats. Hoppet är OK men jag vill ha ut honom litet till. Läggande och ställande under gång kollade vi också av, och där fanns inget att klaga på. Sen blev det förstås litet allmänt bus också, det gäller ju att passa på!

Kommentarer

Postat av: Modern

Publicerad 2009-02-05 12:13:37

Även om du kan se så syns du ju inte. Sudden och jag tränar som vanligt på att han ska plocka upp saker från golvet, men det liksom lossnar aldrig.Det var svårt med spår också, men en dag så lossnade det och gick perfekt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela