Pelleskop-livet

Och?

Publicerad 2009-12-13 20:46:16 i Allmänt

Ibland frågar nån: -Men känner inte folk IGEN dig när du kommer med så många hundar?!
Jo kanske. Och?
När jag var liten fanns det i vårt lilla samhälle en tant som hade ena foten bak-och-fram. Henne kände man igen. (På cykel var hon särskilt ljuv att skåda.)
Här i köpingen finns en fabbro som far runt på moped. Honom känner man igen, det måste man så man kan kasta sig undan när han kommer i närheten för han luktar nåt så otroligt illa.
Jag känner även igen en liten tonårshoppa här i nejden, hon har nämligen illrosa hår av lovikkagarnsmodell.
Vad känner man igen dig på?

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-12-13 21:04:57

Nä, man känner inte igen mig. Inte en med två pudlar i släptåg (eller förtåg? framtåg? lok?). Jag är osynlig jag. Stackars stackars mig. Färga håret kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela