Pelleskop-livet

Minus femton

Publicerad 2009-12-23 20:11:37 i Allmänt

I förmiddags (dvs eg. igår förmiddag) var det KALLT!! Trots detta envisades jag med att maken skulle följa med på promenad. -Kommer inte på frågan, jag har SEMESTER, sa maken. Men jag är som en terrier när jag vill, så ut gick vi. Med Ying och Tigger, mina snow dogs.
Och tur var det väl att vi hade en Stor Stark Karl med oss, för mot sluttampen måste Tigerungen bäras, så kallt var det om tassar och hela understället. Ying däremot kommer bara och anmäler sig mellan varven, när han tycker han blir litet sugen. Precis som småfåglarna måste hundarna äta nära på konstant för att hålla värmen.







































*









Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-12-24 16:43:05

Jättemysiga bilder! :))

Ha en riktigt mysig jul med familjen och alla fyrbeningar.

Dimple och Ancho skickar mulpussar till alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela