Pelleskop-livet

Manikyr-rapport

Publicerad 2009-04-22 21:52:17 i Jazz

En gång är ingen gång, två gånger är en trend, tre gånger är en livsstil... Nu har det hänt FYRA gånger så nu vågar jag kanske rapportera: När jag klipper nån annan hunds klor kommer Jazz ormande, slänger sig på rygg på golvet och visar tassarna: -Manikyr, tack! Sen klipper jag alla klorna på alla fyra tassarna på inga minutrar alls, utan några som helst attentat från pinscherråttan. Och sen ska det klias mage (Jazzens) och pussas näsa (mattens) och vara hur kärt som helst rätt länge. Han är tokig, min lilla pinne.

Kommentarer

Postat av: Suvi

Publicerad 2009-04-22 23:01:41

Åh vad jag är AVUNDSJUK! Jag får inte ens hålla tassarna på mitt odjur.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela