Pelleskop-livet

Beach 2009, take 1

Publicerad 2009-04-23 20:36:56 i Allmänt

Idag var våren äntligen tillbaka! När ryskan började stiga mig åt huvudet tog jag Ying och Peppar och for till stranden. Det är så härligt att Bilen är hemma igen!
 


Ying är inte den som blöter ner håret i onödan - synd att fresta på frisyren, tycker han. Dessutom verkar vattnet inte särskilt hygieniskt. Men man kan ju alltid stå och se dekorativ ut, och hålla koll på matten.



Peppar fick ha älskade Jolly-bollen med sig. Den bollen är så BUSIG så han har jämnt göra med att tukta den.














Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-23 22:36:09

Nu börjar det kännas bra att jag kommer hem ett tag så att jag kan släpa omkring på en pei litegrann. Vi har en akita som bor här i huset och jag har en hemskt tendens att plåga matten och hussen genom att dyka på hunden hela tiden. Fast hunden tycker ju att det är trevligt och jag tycker att det är trevligt också (fast de verkar inte ha så mycket emot det egentligen)men det är ju inte som att bli pussad av en lillebrorsa alltså.

Postat av: Anne-Lie

Publicerad 2009-04-25 20:31:10

Det ser ut som att ni haft en underbar dag på stranden!!! Men vet en sak.. Du får aldrig kalla Peppar "Gammal och ful"!!! Han är helt underbar.



Puss och kram från Zigge och Ida med familj

Postat av: My Karlsson

Publicerad 2010-09-28 17:30:31

Tycker mycket om det du skrev! Roligt att se lite prima saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela