Pelleskop-livet

Ur min levnad

Publicerad 2008-11-19 14:48:41 i Allmänt

Idag har jag
- trillat genom en vägg i växthuset, med en bamsig gräsklippare i släptåg
- halkat på en sten och satt mig i ett djupt dike samt slagit huvudet i stenen
- fått en tallkvist i ögat
- fastnat med flätan i bakluckan
- lyckats pilla in en synål under tumnageln
- trampat på kanten av en nyfylld vattenskål så att den gjorde en saltomortal och allt iskallt vatten hamnade på min mage
och detta redan före kl. 15.
Om det bara blir några grader kallare i kväll så ska jag gå raka vägen ut och slicka på en lyktstolpe, så är det typ klart sen.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-11-19 21:33:50

Låter ju helt briljant!!! Passa så att inte familjen låter dig sitta kvar i stolpen, det verkar ju lugnast så. =o))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela