Pelleskop-livet

Skogsbusar

Publicerad 2008-03-14 10:34:44 i Allmänt

Äldsta barnet tog Tiggern på spring+gå-tur à 7 km, rätt trötta små ben hade lillkillen sen. Därmed kunde jag koncentrera mina ansträngningar på Jazz, Peppar o Ying. Vi for till skogs för en ordnad promenad, men först släppte jag odjuren lösa i en för tillfället obebodd hästhage.
image459

image460

image461

image462

Sen kom jag bort i världens oländigaste terräng med de tre dragdjuren som var helt vilda på vilt, men när jag äntligen var back on track igen fick de gå fint i koppel alla tre i nästan 5 km. Där gick de snyggt o prydligt vid min sida, med slaka koppel, när en tant kommer fram och tycker så SYND om hundarna som måste gå så. Tänk att det aldrig kan vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela