Pelleskop-livet

Casual Friday

Publicerad 2008-03-14 19:15:30 i Allmänt

För mig är så gott som alla dagar "casual" - finklädd innebär numera "utan större fläckar av lera".
Minsta barnets eftermiddagsträning slutade tidigt och hon hade uttryckt en önskan att få åka till klubben och busa med Jazz. Duktig liten unge!
image475

image476
Minsta barnet och Jazz tränar agility. De är liksom lika studsiga båda två!
image477
image478
Paketet från Jami Hundsport kom idag - tyvärr var råttan Ronny restnoterad men den lilla röda repkongen i perfekt Tiggerstorlek var en HIT!
image479
Fritt följ tränas som vanligt.

image480
Här går han riktigt bra!

image481
Nu har han fått för bråttom!

image482
Högersväng...
image483
... nästan klar. Tendens till plogning men inte mycket luft. Nöjd matte!

image484
Och så en rear view. Han går ganska rakt, tycker jag. Och så har han så söta hälar!!

image485
Nöjd matte och nöjd hund! Och visst har jag fina kläder?

image486
Minsta barnet har övertalats att prova på litet RIKTIGA grejer - lydnad!
image487
Hunduslingen går bättre med henne än med mig! Se så rakt han går, och med blicken på föraren. Där ser man - han KAN ju!!
image488
Inkallning - ingen brist på fart.
image489
- och snyggt in! Vilket par!
image490
HURRA, VI ÄR BÄST!!
(Och jag tror nog att minsta barnet blev litet intresserad av denna ädla sport...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela