Pelleskop-livet

Kommentarer

Postat av: Marie & terrierkillarna

Publicerad 2007-09-15 07:50:44

Jag älskar terrier av alla sorter. Mina egna framför allt, men dina kommer på säker andra plats. Fina killarna!!! :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2007-09-15 19:20:04

Vad mycket härliga bilder! Blir alldeles glad av att komma in här =) Ses på måndag!
Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2007-09-15 21:38:06

Tjoo hej o hå - vad det blev många bilder!! Är detta en önskesida? (om jag skriver en önskan så går den i uppfyllelse??) ;o) Terrierast - är nog mina grabbs när dom hade "en oplockad gås" med varann härrom dagen hi hi hi Vet du.. Tror banne mig poletten börjar trilla ner ang mitt "spöke" RUTAN (knock on wood).. Lite tävlingar nu framöver så vi får väl se.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela