Pelleskop-livet

Iiiiiiiih!!!

Publicerad 2007-10-16 17:25:59 i Allmänt

Jag och Jazz började dagen med träningsträff i skogen. Från 9 till halv-1 var vi ute med träningsgruppen och spårade. Idag lade Gunilla spår åt Jazz på ca 300 m och jag lade ett lika långt åt hennes schäfer Chester. Jazz går nästan ÄNNU bättre när nån annan har spårat! Idag hade jag inte ens sett, och än mindre tagit i, apporterna som låg i spåret men han markerade dem hur säkert som helst. För övrigt var det prima spårväder idag, ungefär 12 grader varmt och lagom fuktigt. Fast på ett ställe i Jazzens spår var det rena träsket; det märktes att det var svårare för honom men det var egentligen inga problem.

I alla fall - väl hemkommen måste stackars matten sätta sig vid datorn och jobba och efter en stund såg jag att en FÄSTING kröp på tangentbordet!! Och den kan ju bara ha kommit från mig! Usch, vad det har kryllat och krupit på mig sen dess, och inte har jag haft tid att byta om heller. Jäkla dumma djur, vad ska de finnas för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela