Pelleskop-livet

Syrran

Publicerad 2007-05-10 17:03:14 i Allmänt

image66image65


Så här ser Yings halvsyster Dimple ut. De har samma pappa, Gunde som egentligen heter Moonbeam's Front Row Ticket (fast det kan man ju inte ropa!) Bilderna är tagna med mobilutten, därav den halvknåpiga kvaliteten. Jag tycker hon är så lik en Berglingubbe!
image67
I morgontidningsväg föredrar jag Svenska Dagbladet - jag brukar högdraget säga att deras kulturbilaga är den klart bästa (jag försöker liksom påskina att jag är den lokale Horace Engdahl), och det är den också, framför allt för att man varje söndag får sig några nya Berglinare till livs. Det liksom lyfter veckan! (Så var det med den finkulturen. Nu har jag verkligen kommit ut!) En av de  bästa föreställde en liten Dimplekopia som svinglade runt med ett rödvinsglas i handen och sjöng "kultur varje dag, tralala!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela